Известие

Collapse
No announcement yet.

Инсталиране на DRL модул на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ами колеги за 156 фейслифт, каква е схемата на свързване ?
    Mercedes S320 W220
    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
      Ами колеги за 156 фейслифт, каква е схемата на свързване ?
      Мисля, че е същата като за pre-FL.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #93
        Нали на ФЛ не работят късите и дългите по същия принцип ?
        П.П.: По тази схема, която е качена тук и по моята Схема 1, която прилагам, как трябва да е свързан ?


        Мерси предварително!
        Last edited by vgp_sas; d.m.y г., 15:41.
        Mercedes S320 W220
        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

        Comment


        • #94
          Не можах да разбера въпроса ти:

          "Нали на ФЛ не работят късите и дългите по същия принцип ?"

          Схемите, които си приложил също са ми непонятни.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #95
            Дългите не минават през реле и не се пускат заедно с късите на фейслифт, нали така ? Тук в някоя от темите бях го чел!
            Това схема приложена към модула, който съм закупил!
            Mercedes S320 W220
            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
              Дългите не минават през реле и не се пускат заедно с късите на фейслифт, нали така ? Тук в някоя от темите бях го чел!
              Това схема приложена към модула, който съм закупил!
              Според документацията на 156 FL с която разполагам, не откривам разлика в схемата на фаровете, сравнено със 156 преди ФЛ.

              Вместо да го четем, не може ли просто да провериш, дали когато работят дългите, работят и късите?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #97
                С бискенон лупа съм, а на мястото на дългите има дневни диодни светлини!
                Mercedes S320 W220
                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                  С бискенон лупа съм, а на мястото на дългите има дневни диодни светлини!
                  Това фабрично ли е така или е правено впоследствие?
                  Примерно на 166 FL с биксенон в рефлекторите за дългите има халогенни крушки, които се ползват само за светлинен клаксон.

                  В крайна сметка, каква е целта ти - да направиш дневните да се палят автоматично ли?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #99
                    В последствие е правено.
                    Дългите са вързани към лупата, тоест мести блендата вътре в нея. На мястото на фасонката за дългите има монтирани светодиоди, които са свързани към габаритите.

                    Целта ми е с този модул да се палят диодните ламБи, няколко секунди след старта на ДВГ-то, както работи и самия модул и когато, пусна късите светлини те да се изключват!
                    Mercedes S320 W220
                    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                    Comment


                    • Не ми е ясно, какво точно представлява и как точно работи модулът, чиято схема на свързване си постнал, но би трябвало LED крушките да ги откачиш от останалата част на инсталацията и да ги свържеш на мястото на означения "фар" на схемата. Останалите връзки са ясни.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • То е просто.
                        Към кабела за фара от релето на модула ще се вържат диодите, а към габаритите на модула крушките.
                        Въпроса е от къде най-безобидно мога да свържа модула ? Ако може да е вътре от купето най-добре или някъде в коша, ама да не е до фаровете!
                        Mercedes S320 W220
                        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                        Comment


                        • Вътре в купето някъде близо до таблото с предпазителите ще е най-удобно да се направят всички връзки.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Предпазителите нали са тези до шофЕра, а не тези над жаБката ?
                            Mercedes S320 W220
                            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                              Предпазителите нали са тези до шофЕра, а не тези над жаБката ?
                              Да, но имай впредвид, че за всяка страна има отделен предпазител - 2 за дългите и 2 за габаритите.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Не ти трябва модул бе колега.
                                Оставяш си колата на габарити и толкова, диодите са ти вързани към габаритите, тъй че просто ги оставяй пуснати, тъй или иначе като извадиш ключа изгасят, нямат голям ток тъй че не те бърка да палиш докато работят.
                                По-скоро доколкото разбирам искаш като включиш фарове, да изгасят дневните светлини, за целта сложи едно норм затворено реленце вътре във фара, което бубинката му се вързва към маса и къси светлини, а с нормално затворения контакт ще прекъсваш захранването (+) на светодиодите.
                                Супер елементарно е, не го направих навремето защото просто не заслепяват и реално е все тая дали ще светят вечер или не.

                                пс реленцата ги има по всички автоаксесоари, всичко на всичко максимум за 10лв работа и малко нерви докато ги вържеш
                                Last edited by mirchozo; d.m.y г., 23:44.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X