Ами колеги за 156 фейслифт, каква е схемата на свързване ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Инсталиране на DRL модул на 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщениеАми колеги за 156 фейслифт, каква е схемата на свързване ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Нали на ФЛ не работят късите и дългите по същия принцип ?
П.П.: По тази схема, която е качена тук и по моята Схема 1, която прилагам, как трябва да е свързан ?
Мерси предварително!Last edited by vgp_sas; d.m.y г., 15:41.Mercedes S320 W220
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++
Comment
-
Дългите не минават през реле и не се пускат заедно с късите на фейслифт, нали така ? Тук в някоя от темите бях го чел!
Това схема приложена към модула, който съм закупил!Mercedes S320 W220
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++
Comment
-
Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщениеДългите не минават през реле и не се пускат заедно с късите на фейслифт, нали така ? Тук в някоя от темите бях го чел!
Това схема приложена към модула, който съм закупил!
Вместо да го четем, не може ли просто да провериш, дали когато работят дългите, работят и късите?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщениеС бискенон лупа съм, а на мястото на дългите има дневни диодни светлини!
Примерно на 166 FL с биксенон в рефлекторите за дългите има халогенни крушки, които се ползват само за светлинен клаксон.
В крайна сметка, каква е целта ти - да направиш дневните да се палят автоматично ли?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
В последствие е правено.
Дългите са вързани към лупата, тоест мести блендата вътре в нея. На мястото на фасонката за дългите има монтирани светодиоди, които са свързани към габаритите.
Целта ми е с този модул да се палят диодните ламБи, няколко секунди след старта на ДВГ-то, както работи и самия модул и когато, пусна късите светлини те да се изключват!Mercedes S320 W220
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++
Comment
-
Не ми е ясно, какво точно представлява и как точно работи модулът, чиято схема на свързване си постнал, но би трябвало LED крушките да ги откачиш от останалата част на инсталацията и да ги свържеш на мястото на означения "фар" на схемата. Останалите връзки са ясни.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
То е просто.
Към кабела за фара от релето на модула ще се вържат диодите, а към габаритите на модула крушките.
Въпроса е от къде най-безобидно мога да свържа модула ? Ако може да е вътре от купето най-добре или някъде в коша, ама да не е до фаровете!Mercedes S320 W220
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++
Comment
-
Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщениеПредпазителите нали са тези до шофЕра, а не тези над жаБката ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Не ти трябва модул бе колега.
Оставяш си колата на габарити и толкова, диодите са ти вързани към габаритите, тъй че просто ги оставяй пуснати, тъй или иначе като извадиш ключа изгасят, нямат голям ток тъй че не те бърка да палиш докато работят.
По-скоро доколкото разбирам искаш като включиш фарове, да изгасят дневните светлини, за целта сложи едно норм затворено реленце вътре във фара, което бубинката му се вързва към маса и къси светлини, а с нормално затворения контакт ще прекъсваш захранването (+) на светодиодите.
Супер елементарно е, не го направих навремето защото просто не заслепяват и реално е все тая дали ще светят вечер или не.
пс реленцата ги има по всички автоаксесоари, всичко на всичко максимум за 10лв работа и малко нерви докато ги вържешLast edited by mirchozo; d.m.y г., 23:44.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment